jw-and-p-in-the-usa.reismee.nl

Los Angeles

Na een welverdiende nachtrust, vrij vroeg wakker geworden. En voor P. was dat wel heel vroeg: 2u45 plaatselijke tijd. Hello jetlag! Om de tijd te doden de krant online gelezen, tot J.W. rond 6u ook zijn oogjes opende.

Walmart opgezocht voor de eerste inkopen. Een koelbox voor in de auto (een goedkope versie, lees verder…) en een nieuw maatje voor onderweg (Tomtom).

Dan de klassiekers: Holywood boulevard, met de walk of fame (met de sterren) en het Kodak Theatre (waar de Oscars worden uitgereikt). Een ritje langs Sunset Boulevard, Rodeo Drive en Beverly Hills.

Dan naar Venice beach gereden. Bleek een zalig strand te zijn. Een klein stukje ervan wordt ‘muscle beach genoemd’ ahum ;-) Heerlijk van het zonnetje en het prachtige uitzicht genoten (van de zee bedoel ik). P. ook gespeeld in de golven.

Dan terug naar het hotel voor een douche-stop. De koelbox mee naar boven genomen, en de handvaten bleken niet zo stevig want de koelbox vloog in de gang op de grond, met een grote plas vol ijsblokken tot gevolg. Tot overmaat van ramp ging 5 seconden later de lift open en daaruit stapt niemand minder dan de hotelmanager himself. Stel onze rode kaken voor. Hij direct iemand van het schoonmaakpersoneel opgetrommeld om de boel op te ruimen.

Het zand van tussen onze tenen (en euh…) gespoeld en klaargemaakt om opnieuw de stad in te trekken en een hapje te gaan eten.

De eerste fotootjes staan ook online ondertussen ;-)

Tomorrow: Palm Springs

P.

Annelies Drubbel

Koekoek,

Geestig zeg! k Beleef mijn reis van 10 jaar geleden gelijk opnieuw. Is da een Qashqai da junder mee rijden?? 't Ziet er gelijk een splinternieuwe uit? En met de koelbox en tomtom verder nog alles ok?

Groeten daar!
A, J en Lennert

(ps: Lennert vond de tuin bij An-Sofie wel heel leuk. Hij heeft daar liggen rollen... we hebben 't zo nog nooit gezien.)

Kristof

Helaba,

Tis ginder gelijk wreed rustig op t strand - maar bon zoveel te beter - meer plaats voor jullie he :-) Veel plezier ginder en geniet ervan... en opletten bij het parkeren he... tzijn gelakte bumpers (in tegenstelling tot je Punto;-)

Groetjes,

K.x

P.

Merci! :-p
Vooralsnog is de auto intact! (alleen vanbinnen niet meer zo proper, zie foto :D)