jw-and-p-in-the-usa.reismee.nl

Pacific Highway

Vandaag van San Francisco naar Santa Maria gereden. Tot aan Monterey wilden we de snelweg nemen om dan pas op de (tragere) Pacific Coast Highway te rijden. Helaas: file op de snelweg, dus geen winst.
In Monterey de 17 mile drive genomen, langs Pebble beach (volgens J.W. het Sint-Martens-Latem van de streek), dan naar Carmel en de idyllische kustbaan verder gereden tot Hearst Castle (waar we te laat waren voor het laatste bezoek). Onderweg ook nog even gestopt om wat zee-olifanten te spotten ;-)

Door naar ons hotel Santa Maria. Wat ontspannen in het zwembad en de jacuzzi. Net een lekkere steak gegeten (een echte Amerikaanse portie: we denken dat we een halve koe hebben opgepeuzeld). En de première van de vernieuwde reeks Melrose place gezien ;-)
Morgen een stukje verder richting LA: we rijden naar Oxnard.

PS: De fotootjes van San Francisco staan nu ook online!

luc drubbel

ok veel gesnotter omwille van jullie laatste dagen / uurtjes... als je dit nog leest, weet je al wanneer je precies terug bent in Belgenland? Er zal veel te lezen zijn over de immer leuke polletiekers en zo, maar echt speciaal nieuws is er niet. De gewone misère eigenlijk :) A domani!

P.

Oooh, nu al aan t snotteren omdat ik binnenkort weer in de weg loop zeker ;) Neenee, bijna thuis!
Terug in Belgenland zaterdag om iets voor 8 u s morgens
Heb half en half het nieuws uit België proberen te volgen (leve internet ;-)
Tot in België!