jw-and-p-in-the-usa.reismee.nl

Los Angeles – The end

De cirkel is rond! We zijn terug in Los Angeles. Deze voormiddag Universal Studios bezocht. Beetje tegenvaller. Het is vrij klein, we waren snel rond (niet veel volk dus nergens lang moeten aanschuiven). Paar leuke attracties wel (o.a. Simpsons ride en Shrek 3D film). Voor wie ervan houdt tenminste (zoals P, JW niet zo’n grote fan ;-)

De studio tour, met een open busje langs de studios waar ze films en series opnemen, was een ontgoocheling. Niet in het minst omdat we de set waar we het meest in geïnteresseerd waren niet konden bezoeken: Wisteria Lane (de straat van Desperate Housewives). Ze waren net aan het draaien, snif.

Frown

In de namiddag nog eens door een zomers Los Angeles gereden om te stoppen bij Santa Monica beach, een laatste keer in de zwembroek gesprongen.

Dit is mijn laatste verslagje, morgen moeten we vroeg opstaan (3u30) om ons vliegtuig te nemen. We zullen net in New York voor onze tussenlanding zijn als onze twee Belgische tennismeisjes iets verderop hun halve finale spelen.

Paar markante cijfers:

Aantal gereden kilometers: 4650

Surprised

Aantal verorberde hamburgers: tel kwijtgeraakt, maar we vermoeden een stuk of 8 (we snakken naar gezond voedsel)

De reis was een echte topper. Bij momenten lag het tempo wat hoog, maar we hebben echt heel veel moois gezien op relatief korte tijd.

Hoogtepunten voor ons waren:

Disney Music Hall, Getty museum en Venice beach in Los Angeles

Helicoptervlucht boven Grand Canyon

Antelope canyon en zonsondergang bij Lake Powell

Death Valley

San Francisco

Bedankt lieve lezers voor het volgen van het blogje en het posten van reacties.

Als uitsmijter een toepasselijke levenswijsheid van de gerenomeerde filosofe Hannah Montana: Life’s a climb, enjoy the view!

Wink