jw-and-p-in-the-usa.reismee.nl

Goed aangekomen!

Een lange dag reizen achter de rug. Bij het krieken van de dag met taxi De Veylder naar de luchthaven gereden (waarvoor nogmaals dank).

Duidelijk dat de US-Open tennis volgende week begint, want in zaventem stootten we al gauw op oud-speler (en nu journalist) Filip Dewulf en één-journaliste Inge Van Meensel, medepassagiers op onze vlucht naar New York.

Een modern Continental Airlinesvliegtuig (wat helaas niet kon gezegd worden van het cabinepersoneel), met een eigen touchscreen-schermpje voor elke passagier. Uit een uitgebreide catalogus films, series en muziek, hebben we ons eerst gewaagd aan Duplicity (met Julia Roberts). Dit na een kwartier stopgezet wegens volstrekt onvolgbaar en saai. Dan maar iets luchtigers: My life in ruins (de opvolger van My big fat greek wedding) en – vergeef ons onze zonden – Hannah Montana The Movie.

Wat de vliegtuigcatering betreft:

-Verwelkomd met een koffie vergezeld van een – zoals het een ontbijt betaamt - heerlijk zakje gezouten pretzels :-s

-Als lunch een lasagne (JW) of Kip met rijst (P) – met écht bestek (safety, anyone?)

-Als 4-uurtje een broodje ham & cheese met een zakje chips on the side

Een onzachte landing in New York later mochten we aan de mannen van homeland security uitleggen wat we in the land of the free kwamen doen.

Drie uurtjes later zaten we op de vlucht naar Los Angeles. Een kleiner vliegtuig. Even bang afwachten, maar het bleek dan toch opnieuw eentje met touchscreentjes :-D

In LA de huurauto gaan afhalen. Zoals verwacht probeerden ze ons een groter model aan te smeren, maar de auto die we mochten kiezen was zeker ruim genoeg voor ons tweetjes! Foto’s volgen later ;-)

Nu een beetje groggy in het hotel aangekomen, we zijn dan ook al 24u op ;-)

Lekker slapen straks, en morgen een dagje Los Angeles!

JW & P

An-Sofie

Whii, alvast een goede start gemaakt dus! Ben razend benieuwd naar de eerste verhalen en foto's van L.A.! Fotografeer iedereen die je tegenkomt - het zal maar een filmster zijn!

Groetjes!

Charlotte

Hi Drubje,

Veel plezier, blog is leutig, misschien vatbaar voor copy gedrag, vertel de Canyon dat er nog een koppel Thelma en Louisen komen :)

Dikke knuf,

P.

Haha bedankt ja. Volgende verslagje is op komst ;-)
Aftellen he Lotje, het wordt de max!

P.

Nichtje, veel succes met de familiedag, jammer dat ik er niet bij kon zijn!

luc drubbel

Hallo levensgenieters!
Heel mooie foto's van jullie reis.
Prima appartement van A-S en T, leuke ligging, ruimte zat, en een tuin-zonder-onkruis (had ik al héél lang niet meer gezien hé :).
Nog veel leute, 'k zou zeggen "g'luk è joentjies"...
(O)pa Dri... heu Drubbel.