jw-and-p-in-the-usa.reismee.nl

Santa Barbara – Oxnard

Vandaag een rustig dagje, met weinig kilometers. Van Santa Maria eerst naar Solvang gereden, een dorpje gesticht door Denen met huizen in Deense stijl, inclusief een Scandinavische windmolen.

Doorgereden naar Santa Barbara en met de zwembroek op het strand van het zonnetje genoten. Dan naar het hotel in Oxnard. We zitten op nog een uur rijden van Los Angeles. Nog even de auto ingesprongen voor een ritje langs de kust van Oxnard en door Ventura. Op het strand even naar de zonsonderang gekeken. Een van de mooie vakantiehuisjes langs het strand stond te koop. Uit nieuwsgierigheid eens dichterbij gekeken. We vielen omver: de prijs was 2,8 miljoen dollar

Surprised
Daar ging onze droom van een beachhouse langs de Californische kust ;)

In Ventura maakten we een korte wandeling. We werden op straat door een koppel aangesproken met de vraag of ze voor ons konden bidden voor iets. No thanks but thanks. 'Jesus loves you,' was hun antwoord. Een hele geruststelling.

Morgen onze laatste dag

Frown
Maar we proberen er nog een funday van te maken: bezoek aan Universal Studios in Los Angeles

Kristof

Blijkbaar is de credit crunch aan strandhuisjes voorbijgegaan :-) Vandaag Jeune Genevois hier... dus dagje vrijaf - en heb er gebruik van gemaakt om ganse reisverhaal te lezen :-) Ziet er echt wel tof uit en geeft me zeker zin om die trip ook eens te maken! Goede terugreis en tot binnenkort,

K.x

P.

Bwa, er stond nog op dat de prijs al gezakt was, een 'koopje' dus ;)
t Was idd heel tof! Merci, tot binnenkort!
P.x